تاثیررنگ ها
 
تولیــــــــــــدی و فروشــــــــــــــگاه کمانگر

تاثیر رنگ ها در کودکان

تاثیررنگ ها

قرمز
این رنگ خیره کننده سطح انرژی در اتاق را افزایش می دهد ،ولی ممکن است که بهترین انتخاب برای رنگ دیوار اتاق نی نی نباشد.ولی شما می توانید از رنگ قرمز بنحوی در اتاق کودک استفاده کنید.برای شانس!
سبز
از میان رنگ های آرامش بخش،رنگ سبز بعنوان یکی از اعضای رنگین کمان ،هیچگونه آزاری در دید ایجاد نمی کند و بسیار زیبا و دلپذیر است و باعث کاهش استرس شده و همچنین به استراحت و آرامش نی نی هایی که در روز زیاد گریه می کنند و به کولیک مبتلا هستند، کمک می کند.

آبی
رنگ آبی فقط مختص به پسرها نمی باشد، دخترها هم می توانند از مزایای این رنگ هارمونیک بهره برند. رنگ آبی بسیار مناسب برای خواب می باشد و آبی سرد باعث کاهش فشارخون و آرام شدن تنفس می شود.

نارنجی
این رنگ شاد برای فضای خواب نی نی بسیار هیجان انگیز می باشد در صورتیکه می تواند انتخابی مناسب برای فضای بازی نی نی باشد(برای افزایش نیرو- روحیه- هیجان نی نی ).عروسکهای به رنگ نارنجی شاد نی نی را برسر ذوق آورده و همچنین باعث تحریک رشد و تکامل مغز وی می شود.

زرد
رنگ زرد شادی و لذت را به هر فضایی هدیه می کند. در حالیکه زرد درخشان – شفاف برای نی نی بسیار انرژی زا می باشد ولی زرد کم رنگ می تواند همانند یک لالایی نی نی را به خوابی سبک و آرام فرو برد.

ارغوانی

اگرچه رنگ ارغوانی تیره از نظر ویژگی های دراماتیک در حد بالایی قرار دارد و بسیار جذاب است ولی بهتر است از بنفش کمرنگ برای اتاق نی نی استفاده کنید. اثر رنگ بنفش شفاف و کمرنگ همانند رنگ آبی است. همچنین می توانید از رنگ دیگری برای گرم کردن فضا استفاده کنید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 30 تير 1393برچسب:تاثیررنگ ها , :: 1:30
f.kamangar

درباره وبلاگ


هدف ما بهترین هاست
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تولیدی و فروشگاه MDF کمانگر و آدرس kamangar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.